La jugadora nord-americana del sènior femení Octavia Crump ha estat seleccionada per participar en el partit All Star de la Copa Catalunya Femenina que enfrontarà dos combinats d’aquesta categoria i que se celebrarà el diumenge 8 de gener.
El matx és una iniciativa engegada enguany en el marc dels acords de col·laboració entre La Xarxa i la Federació Catalana de Bàsquet per tal de potenciar la Copa Catalunya.
Crump és una pivot de 23 anys i d’1,80m d’alçada nascuda a Chicago que ha arribat aquesta temporada al club procedent de la Universitat d’Illinois, juntament amb la seva compatriota Colleene Smith. Crump ha demostrat en diversos partits la seva qualitat i capacitat anotadora, atès que és capaç de moure’s bé a prop de l’anella i compta amb bona mà per al llançament exterior.